نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟
سرخط خبرها

حمله سگ ولگرد به تعدادی از شهروندان قوچانی| انگشت دست یک نفر طعمه شد (۱۹ شهریور ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۳۴۸۱
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
حمله سگ ولگرد به تعدادی از شهروندان قوچانی| انگشت دست یک نفر طعمه شد (۱۹ شهریور ۱۴۰۲)
سه شب پیش یک قلاده سگ ولگرد در منطقه فرهنگیان ۳ قوچان به تعدادی از شهروندان حمله کرده که متأسفانه در این حادثه انگشت شست یکی از شهروندان قوچانی طعمه دندان‌های این سگ ولگرد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس مطلب ارائه شده توسط مردم در فضای مجازی مبنی بر اینکه یکی از شهروندان قوچانی در پنج شنبه شب گذشته در منطقه فرهنگیان ۳ این شهر مورد حمله سگ ولگرد قرار گرفته و دچار آسیب جدی شده است.

طی پیگیری‌ها از منابع آگاه بیمارستانی این حادثه تأیید شد که متأسفانه مشخص شد یک قلاده سگ ولگرد به چند شهروند قوچانی در این منطقه حمله کرده و انگشت شست یکی از این افراد طعمه دندان‌های این سگ بوده و منجر به قطع شدن آن شده است.

بر اساس اخبار واصله در حال حاضر این شهروند در بیمارستان مشهد تحت مداوا قرار گرفته است.

به خاطر حساسیت این موضوع پیگیری‌ها برای مشخص شدن شرح این حادثه انجام شد که این جوان ۳۶ ساله  حادثه را اینگونه روایت و اظهار کرد: روز پنج شنبه حوالی ساعت ۵ عصر درب منزل مشغول تعمیرات و بنایی بودم که احساس کردم چیزی از پشت لباسم را گرفته است.

مصطفی علی نژاد ادامه داد: ابتدا فکر کردم شخصی لباسم را گرفته، اما بعد متوجه شدم یک سگ است؛ دستم را به طرفش آوردم تا دور شود، اما سگ به دستم چسبید و هر چی دور می‌کردم دور نمی‌شد.

وی با بیان اینکه این سگ مثل گرگ فقط حمله می‌کرد و نمی‌توانستم به هیچ طریقی آن را از خود دور کنم، اظهار کرد: سگ از همان ابتدا دستم را گاز گرفت و انگشتم جدا شد؛ متأسفانه به یکی دیگر از همسایه‌ها که مرد تقریباً ۴۵ ساله بود نیز حمله کرده و به او هم آسیب رساند.

علی نژاد افزود: فکر می‌کنم یکی از همسایه‌ها سگ را با چوب یا چاقو از پا درآورد و در این اتفاق انگشت شست دست چپم قطع شد و ۴ سوراخ با عمق یک سانتی در پا و ۳ سوراخ در پشتم به جا مانده است.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه بیمارستان قوچان برای انگشت قطع شده نتوانستند کاری انجام دهند در بیمارستان امدادی مشهد بستری هستم، اما اینجا هم نتوانستند انگشتم را پیوند بزنند.

این جوان قوچانی با تاکید بر اینکه بار‌ها برای جمع آوری سگ‌های ولگرد منطقه فرهنگیان ۳ به شهرداری مراجعه داشته‌ام، گفت: در همان لحظه که سگ به من حمله کرد بچه‌های کوچکم به خانه رفته بودند و در این حادثه بیشتر از همه کودکان ترسیدند، اگر به جای من این سگ به کودکان حمله کرده بود چه کسی پاسخگو می‌شد؟

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->